четвртак, 13. новембар 2014.

Prva gorjuss cestitka

Eeee evo gledam je. Nekako sam bas ponosna na nju iako je daleko od savrsenstva.



 Za izradu ove cestitke koristila sam te male Gorjuss pecate, jedine koje sam uspela ovde nabaviti. Kao sto vidite, zaista je mala za standardni format cestitke, ali ako se lepo ukomponuje sa ostalim detaljima moze zaista lepo da izgleda.

Dok sam je pravila nisam imala ni jedan drugi papir osim obicnog belog hamera. Pozadina koja je kao prosarana nastala je tako sto sam uzela deo puzli od sundjeraste pene, hrapav sa donje strane, umakala ga u mastilo i tako pravila saru. Posto sam u tom trenutku imala samo crno mastilo, i crvenu cipku, odlucila sam da pored bele uklopim i te dve boje. Cipka je razbila monotoniju kao i cvet koji sam ubacila na kraju. I naravno, sljokice, moj omiljeni detalj...

Za sam pocetak mislim da je i vise nego dobra, zar ne?

Pozdrav do sledeceg citanja,

Xoxo

Neca mystery

Нема коментара:

Постави коментар